Przetarg nieograniczony na wykonanie remontu elewacji w budynkach wielorodzinnych w Rybniku-Boguszowicach
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego zadania pod nazwą: „Remont elewacji w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku Boguszowicach” obejmujący nw. budynki:
Zadanie nr 1 – budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Jana Karskiego 19
Zadanie nr 2 – budynek mieszkalny wielorodzinny - ul. Jana Karskiego 21Zadanie nr 3 – budynek mieszkalny wielorodzinny - ul. Jana Karskiego 29
Zadanie nr 4 – budynek mieszkalny wielorodzinny - ul. Sztolniowa 20
Zadanie nr 5 – budynek mieszkalny wielorodzinny - ul. Sztolniowa 22
Zadanie nr 6 – budynek mieszkalny wielorodzinny - ul. Sztolniowa 40, segment CD
Zamawiający zamierza zlecić wykonanie remontu elewacji w/w budynków, w tym m.in.:
- naprawę powierzchni elewacji wraz z myciem elewacji,
- naprawę spoin złącz międzypłytowych,
- remont cokołu wraz z wymianą okienek piwnicznych
- dla niektórych zadań również remont schodów i wiatrołapów
Dodatkowo Zamawiający zamierza zlecieć Wykonawcy dla każdego z w/w budynków roboty związane z:
- remontem istniejących balustrad (betonowa + stalowa)
lub
- wymianą istniejących balustrad (demontaż istniejących balustrad i montaż balustrad o lekkiej konstrukcji stalowej w wypełnieniem z płyt HPL.
Decyzja co do wybranego wariantu zostanie podjęta przez Zamawiającego po zapoznaniu się ze złożonymi ofertami.
Zamawiający zamierza zlecieć również Wykonawcy dla budynku przy ul. J. Karskiego 29 roboty związane z:
- remontem istniejących balustrad schodów zewnętrznych do biblioteki.
lub
- wymianą istniejących balustrad (demontaż istniejących balustrad i montaż balustrad o lekkiej konstrukcji stalowej.
Decyzja co do wybranego wariantu zostanie podjęta przez Zamawiającego również po zapoznaniu się ze złożonymi ofertami.
Zamawiający w celu usprawnienia procesu wyceny robót udostępni Wykonawcy jako załączniki do SIWZ:
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- przedmiary robót w wersji *pdf oraz w wersji edytowalnej
- dokumentację zdjęciową budynków,
- rysunki
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Termin wykonania robót.
Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty, odrębnie dla każdego zadania od 1 do 6:
: opracowanego we własnym zakresie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego:
- zakres wykonywanych robót,
- koszt wykonywanych robót,
- termin wykonania robót
Z zastrzeżeniem, że okres realizacji całego zaoferowanego zakresu robót nie będzie dłuższy niż:
- 3 miesiące od dnia podpisania umowy – przy realizacji 1 lub 2 budynków
- 4 miesiące od dnia podpisania umowy – przy realizacji 3 lub 4 budynków
- 6 miesięcy od dnia podpisania umowy – przy realizacji 5 lub 6 budynków
Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Spółdzielni przy ul. Kubsza 12, 44 – 300 Wodzisław Śl., w terminie do dnia 03.03.2025 r., do godz. 13.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.03.2025 r., o godz. 11.00, w budynku Zarządu Spółdzielni przy ul. Kubsza 12 w Wodzisławiu Śl.
Spółdzielnia przewiduje negocjacje cenowe.
Termin negocjacji zostanie ustalony przez Zamawiającego po zapoznaniu się ze złożonymi w przetargu ofertami. O terminie Zamawiający poinformuje Wykonawców za pomocą poczty e-mail , na adres wskazany w formularzu ofertowym.
Wadium.
Uczestnictwo w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości
- 2.000,00 zł w przypadku składania oferty na 1 lub 2 budynki
- 4.000,00 zł w przypadku składania oferty na 3 lub 4 budynki
- 6.000,00 zł w przypadku składania oferty na 5 lub 6 budynków
Wszelkie zapytania można kierować pod nr telefonu 32 4556404 lub 32 4556381, względnie osobiście w Zarządzie Spółdzielni przy ul. Kubsza 12, pok. nr 32 w Wodzisławiu Śl.
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z obiektami oraz wykupić specyfikację istotnych warunków zamówienia, która dostępna będzie w siedzibie Zarządu Spółdzielni w Wodzisławiu Śl.
Koszt 1 szt. specyfikacji - brutto 125,00 zł netto, 153,75 zł brutto
Specyfikacja będzie do odbioru po przestawieniu dowodu wpłaty na konto: PKO O/Rybnik nr rachunku 34 1020 2472 0000 6502 0018 4325.
Przetarg nie odbywa się na zasadach wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty oraz unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.